PLAKATER FRA ART BY HAMRE

mandag 31. august 2015

Blogging som arbeidsverktøy

Aktiv i egen læring - Bruk blogging som et selvlagt bibliotek, hvor du kan samle dine kunnskaper.





Du kan på Universitetet i Stavanger sine nettsider, lese en artikkel om meg, fagsiden min og om blogging som læreverktøy i utdanning.

http://ansatt.uis.no/aktuelt/article97794-2955.html
Nyheter: Student gjør suksess med barnehageblogg

Jeg ble i denne anledning spurt av Universitetet om å presentere fagsiden "småbarnspedagogikk og estetikk" for nye studenter som skal i gang, og ta i bruk blogging som et læreverktøy.

- Jeg håper presentasjonen var til inspirasjon for de nye studentene og at det vil gi dem impulser til sitt eget arbeid. Ellers til studentene; Følg oppgaver dere får av faglærer, men jeg vil minne om at mulighetene er store om du vil videreutvikle bloggen du lager, stå på! Og for videre inspirasjon er dere velkommen til å følge fagsiden min "småbarnspedagogikk og estetikk", også på facebook og twitter (@Lille_skoyar).

***
En blogg er et læreverktøy - Å blogge er en prosess - Og veien din, blir til ettersom du går den. 

- "Kvalitetsutvikling i barnehagen innebærer en stadig utvikling av personalets kompetanse", (kunnskapsdepartementet, 2013). 

***











Populære innlegg

EKSKLUSIVE KUNSTTRYKK FRA ART BY HAMRE